Tässä se on, uutuuttaan kiiltelevä ihana uusi blogi. Mistähän mä aloittaisin? No ehkä kertomalla, että mä olen hankkiutumassa laihdutusleikkaukseen.

      Leikkausta mä olen harkinnut nyt noin vuoden verran. On ollut melkein mahdotonta tarttua puhelimeen ja varata aika lääkärille, kun tietää millainen elämäntapamuutos siitä seuraa. Ja sitten mä tein sen, tosta noin vaan soitin, ja parin puhelun jälkeen sain ajan lääkärille 27.2. Mä olen lukenut äärettömät määrät asioita tosta leikkauksesta, ja nyt en jaksaisi millään odottaa lääkärin tapaamista. Ilkeät ajatukset kummittelee päässä ja kyselee, että mitä jos en saa lähetettä leikkaukseen mun pään sisäisen sairauden takia. Sitten mukava ajatus vastaa siihen, että psykiatri antaa varmasti puoltavan lausunnon, koska oon tullut niin valtavan pitkän matkan siitä kun olin ihan pohjalla.. (Pohjalla olosta kirjotan joku toinen kerta, nyt ei jaksa eikä pysty miettimään niin ikäviä asioita.) Ilkeiden ja mukavien ajatusten lisäksi mun päässä on myös järkeviä ajatuksia, jotka sanoo että turha miettä tollasia nyt, aika näyttää sen mihin päädytään. 
        Enivei, ne kirjotukset on ollut ihan älyttömän innostavia. Ihmisten paino on pudonnut kolmessa kuukaudessa 30kg ja sitä rataa.. Mä en kestä.. PAKKO PÄÄSTÄ SIIHEN LEIKKAUSPÖYDÄLLE NYT!!:D

Tämä riittää nyt ensimmäisellä kerralla. Pitää alkaa valmistautua nukkumaan, koska huomenna on jutteluaika pääpipiphoitajalle. (Siis minä oon pää pipi, ei se hoitaja.)

Adios!